Wasze podróże z dziećmi

Wyjątkowe miejsca, ciekawe opisy, świetne pomysły na podróże z dziećmi – a większość autorstwa naszych czytelników! Tutaj znajdziesz pomysły na weekendy i wakacje z dzieckiem!

włochy w 4 dni rzym 2 garda Wenecja z dziećmi weekend

Rzym – Garda – Wenecja w 4 dni?

Na nasz długo wyczekiwany jesienny trip do Włoch wybraliśmy przełom października i listopada. Aura w tym czasie zwykle sprzyja zwiedzaniu, choć jak się przekonaliśmy, potrafi...
dubaj wakacje zimą z dziećmi temperatury opinie

Dubaj z dziećmi zimą [relacja-atrakcje-opinie]

To będzie długa opowieść...bo i wrażeń przywieźliśmy bardzo dużo. Dubaj dla jednych miłość od pierwszego spojrzenia, dla innych "sztuczny świat".   I w jednym i w...

Tatrzańskie szlaki z 7 latkiem

Jesteśmy trzy osobową rodzinką. Mati, 7 lat i duuużo starsi rodzice :). Ja od dzieciństwa wędrowałam tu i ówdzie, więc nic dziwnego, że z synem...

Karkonosze z dzieckiem

Całą naszą trójkę łączy miłość do siebie i do gór! Mieszkamy nad morzem, ale każdego lata pakujemy się i ruszamy na podbój gór, nigdy nie...

Tatry z wózkiem

W internecie nie brakuje poradników mówiących o tym, jak przygotować się do wyjazdu w góry z dzieckiem. Przed wyjazdem w Tatry z moim 10-cio miesięcznym...
Rodzinna wyprawa do Gruzji wycieczki z dziećmi 2023

Rodzinne wakacje w Gruzji? Czemu nie!

Od paru już dobrych lat Gruzja cieszy się zainteresowaniem Polaków, którzy kochają ten kraj i jego mieszkańców a miłość ta pozostaje przez Gruzinów, cały czas...
Pazdziernik Malta z dzieckiem opinie 12

Malta w październiku

Nasze zagraniczne wakacje z dzieckiem miały miejsce dwa lata temu w październiku. Wybraliśmy Maltę ze względu na w miarę krótki lot samolotem oraz przyjemne temperatury...
Lipsk-57 z dzieckiem atrakcje co zobaczyć

Lipsk z dzieckiem – atrakcje, co zobaczyć

W Lipsku spędziliśmy kilka dni i bardzo go polubiliśmy. Na nasz rodzinny wypoczynek wybieramy miejsca, które są ciekawe pod wieloma względami – interesuje nas historia,…
Bieszczady atrakcje dla dzieci

Bieszczady z dziećmi w 4 dni

Bieszczady - wszyscy je znają, chociażby ze słynnego powiedzenia o rzuceniu wszystkiego i przeniesieniu się właśnie tam. Przepiękne, ciągle jeszcze z tym magicznym, górskim klimatem,...
rodzina bimsi blog rekomendacje dzieckowpodrozy

Bimsi.pl – rodzinne życie na pokładzie jachtu

Być może nie zdajecie sobie z tego sprawy, lecz wśród nas — rodziców podróżujących z dziećmi znajdują się tacy, którzy nie tylko wybierają niezwykle ciekawe…

Pomysł na weekend z dzieckiem: Toruń

Tę podróż długo planowaliśmy, choć przecież zajęła nam tylko jeden weekend. Ale w końcu gdy ma się trzech małych chłopców w domu (prawie 6 lat, prawie…

Beskid Niski z dziećmi

Mam takie wrażenie, że Beskid Niski, pod względem dzikości i pewnego klimatu, przejmuje powoli rolę Bieszczad. Odkąd te ostatnie zrobiły się bardziej popularne, to właśnie...
10 ferie zimowe przemysl atrakcje dla dzieci rodzinne

Ferie z dzieckiem… wizyta w Przemyślu

Nasz plan na spędzenie tegorocznych ferii zmieniał się kilkukrotnie. Stanęło na odwiedzeniu Lwowa, a po drodze również Przemyśla. I właśnie o tym niezbyt znanym polskim...
1 ferie z dzieckiem gambia atrakcje relacja konkurs dzieckowpodrozy

Zimą nie musi być zimno, czyli ferie w Gambii

Marzyliśmy o tej podróży od dawna. Właściwie to myśleliśmy bardziej o 3-4 tygodniach gdzieś w Azji Południowo-Wschodniej, ale kiedy okazało się, że możemy się wyrwać...
Fot.1 ferie z dzieckiem rodzinne atrakcje beskid żywiecki

Narciarski zawrót głowy w Beskidzie Żywieckim

Beskid Żywiecki pełen jest przepięknych szczytów górskich, z których podziwiać można malownicze widoki oraz walory przyrodnicze znakomicie opisanych i wyeksponowanych dzięki licznym tablicom edukacyjnym. Ferie...
1 Bawaria atrakcje Monachium z dzieckiem konkurs dzieckowpodrozy

Ferie z dzieckiem w Monachium

To były piękne ferie spędzone dwa lata temu w Bawarii. Moja córka mieszkała wtedy z rodziną w Monachium i zaprosiła mnie wraz z moją najstarszą...