Tygodniowe wakacje w Krakowie

Razem z synem wybraliśmy się do Krakowa na tygodniowe aktywnie wakacje , dlatego że nie lubimy leniuchować tylko dobrze spędzać czas .

Do Krakowa jechaliśmy z Katowic pks Uni-bus który jedzie 70 min i kosztuje normalny 25 zł w obie strony za os, ulgowy 22 zł , na wszelki wypadek kupiliśmy tam i powrotem dlatego że jak by tak zabrakło nam pieniędzy lub zostaliśmy  okradzeni to mamy jak wrócić do domu .

Jak dotarliśmy na miejsce to udaliśmy się do hostelu ( dragon aparthostel senatorska ) zarezerwowałem go wczesniej  na stronie BOOKING.PL . Hotel bardzo dobre wrażenie na nas zrobił , pokoj czysty , łóżka bardzo wygodne dobrze wyposażona kuchnia z jadalnia , tylko jednym minusem było brak łazienki w pokoju ale znajdowała się niedaleko pokoju więc nie było z tym żadnego problemu .

kraków z dzieckiem wakacje

W sobotę poszliśmy spacerkiem na Rynek Krakowski gdzie milo spedzilismy czas , syn miał ochotę popłynąć łódką po wiśle koszt takiej wycieczki wyniósł ok 35 zł  i trwał ok 30 min.Pogoda ciągle się zmienia więc polecam mieć ze sobą płaszcz przeciwdeszczowy bo nam się przydał nie tylko w ten dzień , SMOCZA JAMA  też była ciekawa koszt ok 3zł a tylko radości, i oczywiście  SMOK WAWELSKI jak zieje ogniem co 15 min . Z hotelu do rynku mieliśmy ok 1 km , przy stadionie CRACOVIA znajdują się przystanki na stronie www.JAKDOJADE.PL lub WWW.MPK.KRAKOW.PL    gdzie  mozna latwo znalesc linie autobusowe lub tramwajowe w Krakowie gdzie mozna latwo dostac sie do celu …. .

smok wawelski Kraków -123

Niedziela pojechaliśmy do ZOO , można zobaczyć karmienie zwierząt gdzie jeszcze się nie spotkałam więc bardzo nam się podobało .o 13 oo można zobaczyć SŁONIE  o 9:30 i 14 karmione są UCHATKI  a o 10:00 i 14;00 jedzą PINGWINY.Zoo jest bardzo ciekawe więc jest warte zobaczenia .Przystanek do zoo znajduje się za stadionem CRACOVIA , numer linii134 , polecam jechać autobusem dlatego że tworzą się duże korki . www.zoo-krakow.pl

wizyta w ZOO w Krakowie

Poniedziałek było trochę chłodno więc wyruszyliśmy z samego rana do PARKU WODNEGO , na basenie dużo atrakcji dla małych i dużych dzieci bawił się znakomicie polecam 100 %. Za osobe dorosła zapłacilam 60 zł cały dzień a dziecko które nie przekroczyło 104 weszło za 1 zl. pojechaliśmy autobusem linii 502 z przystanku Cracovia czas 35 min .     www.parkwodny.pl

Aquapark 1234

Moja wisienka na torcie była wycieczka do Kopalni soli w Wieliczce , program dla dzieci ,,ODKRYWANIE SOLILANDII “ było najlepsza wycieczka ,,JA’’ dorosła kobieta  byłam tym zwiedzaniem zachwycona a co dopiero dziecko … wycieczka z dzieckiem wymaga wcześniejszej rezerwacji i kosztuje 65 zl a dziecko do lat 4 wchodzi za darmo.Bardzo dobrze że udało nam się zarezerwować bilety bo kolejki do kasy były ogromne w miesiącu lipcu .Autobus do wieliczki z przystanku CRACOVIA linia 304 .www.kopalnia.pl tel do rezerwacji +48122787392.

Solilandia z dzieckiem Wieliczka opinie

Wieliczka z dzieckiem wakacje

W ostatni dzień wybraliśmy się do ZATORLANDU, zapłaciłam za bilety przez internet z obawy że zastanie mnie tam długa kolejka ale na szczęście nie było dużo ludzi więc mogliśmy skorzystać z wszystkich atrakcji .

Zatorland park rozrywki wakacje 12

Zatorland dinozaury 123

Minibus jedzie z dworca Krakowie , stoi na płycie górnej na stanowisku 7 ( o stanowisko prosze sie upewnic w kasie ) , bilety najlepiej kupić wcześniej dlatego że są duże kolejki do kasy a poza tym minimus pomieści 24 osoby wiec zdarza sie ze lubie stali ponad godzinę a z dzieckiem raczej nie wygodnie jechać na stojaco .Bilet w jedna strone kosztuje za os dorosla 8 zl a dziecko ma jakąś zniżkę .Ostatni minimus z Zatoru Rynek jedzie o godzinie 18 więc dobrze być wcześniej bo nasz przyjechać 15 min wcześniej a dobrze by było się nie spóźnić bo w tym małym miasteczku ciężko znaleźć jakiś nocleg .Bilet kosztował 59,90 normalny za dziecko do ukończenia 3-go roku życia 1 zl , bilet ważny 2 dni więcej info www.zatorland.pl

Polecamy: Kraków z dzieckiem - najlepsze atrakcje

Wakacje z dzieckiem uważam za udane i polecam wszystkim rodzicom żeby zostawili samochód przed domem i wybrali się na wycieczkę  komunikacją miejską lub po prostu na pieszo , radość dziecka gdy spędza czas z rodzicem jest dla niego największym prezentem jakim możemy  mu  podarowac .